۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۵۷

سرهنگ موقوفه‌ای اعلام کرد:

از پخش نذورات خوراکی خودداری کنید/ دعوت برای شرکت در پویش‌ها

از پخش نذورات خوراکی خودداری کنید/ دعوت برای شرکت در پویش‌ها

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ضمن هشدار در مورد پخش و دریافت نذورات خوراکی به دلیل شیوع کرونا از مردم برای شرکت در پویش‌های همدلی دعوت کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پخش نذورات در ماه محرم اظهار داشت: شهروندان باید دقت داشته باشند براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، پخش نذورات به صورت غذای گرم ممنوع است.

وی افزود: بر همین اساس به شهروندان توصیه می‌شود در راستای همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین حفظ سلامت خودشان از دریافت نذورات خودداری کنند.

موقوفه‌ای تصریح کرد: با توجه به اینکه تمهیداتی برای جمع آوری نذورات برای کمک به ایتام و نیازمندان مانند راه اندازی پویش‌ها در نظر گرفته شده است، به شهروندان توصیه می‌شود که در این پویش‌ها شرکت کنند و نذر خودشان را امسال به این صورت ادا کنند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: مهم این است که در این ماه در کنار عزاداری‌هایمان، حواسمان به هم نوعانمان باشد و حتی می‌توانیم نذورات خود را در قالب اقلامی مانند خشکبار و مواد اولیه تهیه غذا به دست نیازمندان برسانیم.

کد خبر 5009909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha